Jaarverslag juli 2022-juni 2023

Inspiratiedag Laudato Si’ – zaterdag 4 november 2023, Roermond

Makelen en schakelen – webmagazine Clavis (Bisdom Roermond)

Krachtige Vrouwen Munstergeleen

Cordaid Omzien naar elkaar augustus 2022

Jaarverslag juli 2022

We zijn verheugd ons eerste jaarverslag (2021-2022) te kunnen aanbieden. Wilt u een exemplaar ontvangen? mail ons via info@stichtingtijdig.nl

Corona-pandemie: uitdaging voor stichting Tijdig

Bron: Dekenaal Nieuws , Maastricht

Eten met Franciscus smaakt naar meer

Op 6 oktober jl werd de eerste editie gehouden van Eten met Franciscus. Deze gezellige middag voor jong en oud smaakt zeker naar meer. Samen genieten van een etentje bereid door de jongeren van de praktijkschool Kwadrant onder de muzikale klanken van Ton Wolter en Het Senioren Orkest van RICK onder leiding van Tjeu Snoek.

Het goede leven van Gerardus

Startconferentie 1 oktober 2021

Vrijdag 1 oktober jl organiseerde we onze startconferentie in het Franciscus Huis in Weert. Het was een prettige kennismaking voor bestuur en Petra en René, als onze verkenners c.q. kwartiermakers met een grote opkomst aan maatschappelijk betrokken Limburgers.

Ellen Hogema, docent praktische theologie van Fontys Hogeschool gaf in haar lezing de uitgangspunten voor het maatschappelijk activeringswerk van stichting Tijdig. Panelleden Marleen van Rijnsbergen, directeur Kledingbank Limburg en Hub Vossen, geestelijk verzorger bij Meander groep gingen met haar hierover in gesprek.

Petra Ritzen en René Haustermans presenteerden hun eerste ervaringen. onder het toeziend oog van Dr Poels namen zij symbolisch een klok in ontvangst. Zij gaan de komende maanden in gesprek met de vele sociale initiatieven en de vrijwilligers die dit mogelijk maken.